Tuesday 2 October 2012

if you get what i mean

lama giler x menulis! gara-gara tensi teramat dengan hal kerja, masih berbekas sebenarnya...masih juga sibuk dengan pesonal aktiviti seperti bakal terbang ke Sabah beberapa hari lagi untuk menunaikan hajat tahun 2012 - mendaki..! aku takut sebenarnya, bukan takut jatuh. tapi takut ia terlalu tinggi! pengalaman mendaki bukit tabur terasa gigil kaki hingga mc 2 hari! takut sungguh hingga aku dah siap-siap apply cuti sehari berikutnya. bimbang sama kejadian dengan sebelum tu, cramp!



tapi rasanya insyaAllah masalah kurang stamina boleh di atasi, sebab aku sll main badminton lately. at least once a week, and pulun giler-giler. cuma lutut ni dah tua haha anyway kalau cakap pasal persediaan tu memang tak habis-habis. nanti aku post balik report untuk itu :)

sebenarnya ada satu hutang juga untuk up-up-and-away series 2012..tahun ni ada lokasi sangat istimewa dekat di hati yang aku pergi. kalau nak ikut duit poket, memang tak dapek la...nak cancel hari tu, tp tiba-tiba ada rezeki dalam akaun. so insyaAllah rezeki sama juga yang akan menaja ke kk beberapa hari lagi. alhamdulillah, terima kasih Allah kerana aturan yang begitu unexpected :)



fatal head collision tomorrow! 

sebenarnya in a rushing sebab nak menyiapkan satu kerja penting yang kena bentangkan esok! memang mati lah kalau kerja sebulan kena siapkan dalam satu malam. sebab tu sejak balik kerja tadi, drive lagi dah fikir macam mana nak solve, nak present in a way, my boss can easily nampak my point. ni pun satu hal besar, sebab aku memang x de mood nak fikir dari hari tu. ditambah dengan masalah last time dengan colleagues yang #$$%^ lagilah aku malas nak fikir.

benda kalau dah tak ikhlas nak buat memang tak datangnya ilham! kenapa aku tak ikhlas? tu sebab mereka-mereka yang #$%^&* tu juga lah! padan muka diorang! bwahahaha *tapi aku juga kena berjaga sampai esok! 


nak tulis juga, last few week after my up-up-and-away series tu, aku yang sangat tensen dan bodo telah meng'hi' beliau yang sedang sangat sibuk tu. sebabnya aku sangat tensen, suddenly terbaca satu web yang sangat comel! terus jatuh hati, especially aku rasa sangat 'familiar' dengan watak tu. terasa sangat 'dekat', conversation pun terasa sangat 'mudah' difahami! if you get what i mean..aku pun bg link tersebut kat beliau. jawapan beliau --> saya sibuk, nanti saya tengok balik. ada meeting...

jurang paling dalam yang aku sengaja terjun sendiri!
haish..susah kalau orang dah sibuk amat. x pe, as i know i'm not important as before :) ngeee... *tiba-tiba sakit hati pada boss aku hilang, sebab aku lebih sakit hati dari sakit hati kat boss! haaaa....! 

tadi colleagues yang satu floor ngan aku mengadu "kami nak cik-rebel (bukan nama sebenar) yang lama!" dengan alasan, diorang kata aku makin jahat sekarang! dulu aku senyap jek, jarang kacau orang. sejak akhir-akhir ni aku jadi nakal! aku pun reply "no more ms nice cik rebel yo!" seyes...kawan online aku pun cakap benda yang sama -- aku cam nakal! haha fyi - it's a disguise. online picture pun da tukar bad-man return *bwahahahaha


so online comic tu meneman aku beberapa hari ni, sambil dengar lagu korea! haha ada rasa 'comel' sikit..tak lagi a** sore sbb apa yang terjadi. sesungguhnya ia ternyata lebih menyakitkan berbanding mereka-mereka yang telah menyakitkan. huuu...

anyway, since when is running away is a way to solve a problem? *c'mon it's not so bad after all, rite?

yes, YOU can always make me smile
 

  

No comments:

Post a Comment