Thursday 14 June 2012

Laporan kaji cuaca!

Kylie dah balik!!! Sebenarnya berat sungguh dugaan tanpa kylie di sisi! Yelah, aku kan sangat Independence, dengan manusia. Tapi aku sangat depending on kylie! haha tu sebab kylie adalah my 'bestest' friend!

Tak best sebab kena bergantung pada orang lain, susah nak align timing and commitment orang dengan diri sendiri. Hasilnya conflict dalam diri sendiri, hingga aku mengambil keputusan nak beli kereta baru! time tu juga! giler...

Tapi, the moment aku pegang semula steering kylie ahad lepas, masa nak jemput balik, aku terus jatuh cinta semula! She's stil the bestest car of all! haha Tertangguh sekejap niat menukar kereta. Walaupun sejak accident tu terasa sedikit 'majuk' dengan kylie. Bukan dengan kylie, tapi yelah, macam sedikit phobia kot...

Gambar baru tak sempat nak amik lagi, sekarang tak habis-habis busy! Rasa nak 'bertafakur' tepi laut dan bina semula diri sendiri! Ish...banyak betul 'kecederaan' yang tak 'kelihatan' di sana-sini! Terasa nak quit pun ada! hahaha *pantang mengalah?

Thanks to apek bengkel tangkak yang baik hati sebab sanggup amik aku kat toll tangkak malam ahad tu pukul 10! Hantar sampai rumah boss dia, sebab boss dia bawa balik kereta! Cis! Alhamdulillah, sekali lagi, walau pun kejadian ni susah, tapi masih lagi dipermudahkan :)

Tapi, jeles dengan apek tu, naik honda acord baru tu! Full spec lagi! Jemput aku pakai seluar pendek (apek-apek tu..!) jek! Ish...sabar..sabar...


Walau bagaimana pun, niat menukar kereta tetap berjalan. Aku rasa, sekarang sangat tertekan kot! So i need some (lots) of new thing or environment supaya aku tak bosan! Macam-macam, dan aku tak ada banyak masa untuk bertenang!

Tekanan kat ansar makin tinggi sebab mini mart projek semakin menghampiri due date. High pressure sampai rasa nak muntah, selain nak geget orang! Terutama boss aku yang pening! Tak habis-habis tukar plan. Tak finalised. Lepas tu buat-buat tak faham kenapa kitorang lambat decide anything! Argh! Tak habis-habis nak clap untuk halal team! Yang sebabkan semua orang focus attention kat situ jek! Benci, pokok kalau setakat siram jek pun boleh mati! Inikan pula aku..grrrrr..

Tadi lepas meeting, aku 'bakar' team mart aku, next week, kita bagi boss PR total amount almost 200k! Dah dia yang pandai-pandai cakap barang tak ada! Bwahahaha...sila note yang aku memang 'bat-man' AHAHA


Tulis ni sambil tengok Euro German vs Belanda. Aku sokong German, as usual. Sebab Italy sure tak boleh menang! haha Tapi tak focus, tadi balik kerja, makan dan tido. Sangat penat hingga tertido atas lantai! Memang penat gile, rushing since 2 minggu ni full 7 days! Nak amik cuti, tapi baru amik EL. Mau tak mau, manfaatkan cuti weekend ni jelah!

Bila nak sabtu malam ni?? Ish..lamanya..



No comments:

Post a Comment