Wednesday 14 September 2011

cool

post ni ditulis dengan rasa lega yang teramat sangat, dapat drive inside kylie, with cool air!! :D

air cond kylie dah lama sangat tak kacau, since take over on 2006. tapi lately rasa nak touch-up here and there a bit, so aku refil la gas tu bagi sejuk. hmm..bertambah bestlah pemanduanku! sekali tak berapa bulan ada piping yang bocor pula! kena service. then cool balik...but few month later, sekali lagi aku kena drive inside kylie ala-ala sauna! adeii..

sedih betul! especially semalam since tak boleh drive langsung! hujan lebat sangat-sangat, and guest what? dlm kylie dah fogging giler2! kalau aku gatal drive juga, memang saja nak 'kiss' keta lain la tu!! anyway, sedih tu dah bertampal hari ni. sebab cost baiki pun tak begitu 'membocorkan' poket and dah boleh drive dengan selesa balik...coooooooooool.. :D

speaking of cool, last saturday kitorang 'open house' kat genting! (last year kat sunway lagoon, ingat x?). despite genting tu bukan jauh sangat pun, tapi selalu pergi sendiri or dengan kawan-kawan. kalau pergi dengan family pun, family kecik. but this time pergi dengan my parents, family adik and akak aku. so meriah juga lah dengan anak buah aku yang (*sebenarnya ada 3 orang je!) macam-macam kerenah tu..tapi fun la :D

naik tu (by cable car since my parents belum pernah try lagi! hihi) tak nampak apa pun, sebab berkabus. baru lepas hujan. tapi turun tu memang clear and siap ada background music. bunyi monyet dengan burung hutan! haha (disamping bunyi kitorang menyakat anak buah kitorang yang gayat rupanya! like father like son hahaha)

Mia c-comot! kiki





aku suke tengok tiang ni..!
lost in thoughts? *dad can be so serious..
rombongan che' kiah...
i'm gonna LIKE this picture :D *thats my dad-lah
tu pula telinga ASTRO RIA adik aku! ahahaha

aku rasa, apa yang paling cool is spending time with people you love most. you cared most. having them around, is such a big contentment for me! i hope to have more good days like this in the future. yup! more... :D

2 comments:

  1. betul!!!bile teringat moment2 mase nie sgt seronok dan terase xnak bg diorang alik...seronok sgt dapat bg diorang hepi walaupun xla brape nak best sgt sebenanyer...hhehehehe..

    ReplyDelete
  2. ok r..next-next kita plan la buat family reunion somewhere..kat cameron ke, sewa banglo..wahaaa..

    share-share reramai r, syok what....boley buat yearly pun ok! :D

    ReplyDelete