Saturday 17 September 2011

misi 27

misi berakhir dengan cepat. kurang dari 24 jam yang dirancang. tapi yang penting misi berjaya... :D



sebelum misi dimulakan, aku dah pun menandatangani 'non-disclosure' agreement HAHA bahawa aku tak akan mendedahkan apa-apa maklumat berkaitan misi ni! huiyoo..macam misi apa!? tapi misi ni agak poyo lah, sebab aku pun tak pasti kenapa tempat tu? kenapa pada hari ni? apa yang penting tempat tu memang pulau, tapi dia tak join sama...(*dan bukanlah pulau indah, ye..! hahaha)

walau apa pun, aku cuba berfikir positif. tak menganggap ini perkara buruk yang boleh berlaku pada aku. perkara ni sudah dijangka, cuma aku yang menafikan realiti! dari awal lagi...hihihi tapi tak apalah, aku harap ini permulaan yang baik, untuk sesuatu yang lebih baik. jauh lebih baik, untuk seluruh hidup aku...

cuma bila kat sana, solo, keluar dari 'safety bubble' kylie, terasa macam sungguh tak selamat! yelah, i'm in foreign land. jauh dari sesiapa yang aku kenal. jauh dari sesiapa yang aku tahu. tapi itu memberi aku lebih banyak sebab, untuk lebih kuat. untuk lebih tega...hihi mungkin ini pelajaran berguna di sebalik misi ni!

tapi masa breakfast, tetiba dengar lagu ni "wish you're here". adeiiii sakit jantung den sekejap! yup..tidak dinafikan, wish you're here..share this few odd hour of my life in the whole year, in this specific date..but the fact, maybe you're enjoying it with someone new..haha it's ok, i'm doing good thou..

won't say much, i hope i leave behind all the bad things, all those sad things, there..! it's a point of a better beginning. for my life, my study, my carrier. i hope when i reflects a year from now, i can proudly say; i'm better than a year ago!

go cik rebellious, go! *and happy 27th birthday! :D  

No comments:

Post a Comment