Monday 19 September 2011

hilang

ow..ow..rupanya aku ada follower setia! haha *thanks huda :D

hmm memang pun, this month ada sangat sikit post walau pun dah 18hb! erk...dah draft, tapi belum edit and so tak best kalau nak terus post! mesti kena add sikit unsur dramatik ke, sound effect ke, CGI ke, baru cool...haha

menulis sambil srot sret..srot sret..sebab hidung selsema. alhamdulillah, lama tak kena selsema! lama tak demam, lama tak merasa tidak sihat..hehe best juga apa, sekali sekala :D

selain tu dengar lagu anuar zain. eish! apa aku suka sangat dengar lagu anuar zain idaman melaya tu sekarang nih?! ooow..alamak! ashraf muslim tu baru jek kawin dengan er..wife dia tak tau nama apa! ki3 baru saja nak ngengada usyar sebab dia pun virgoan juga, macam aku! haha *kalau adik aku tau nih, mesti kena kutuk! ikikiki

lagu yang mencetus ilham sambil tunggu 'tukang cuci' aku tu habis mencuci. lambat betul..! (*washing machine daaa..)

esok aku akan hilang, pergi sedikit jauh. tak tahu mungkinkah kita boleh bersapa lagi. dulu aku cakap kita hanya di seberang jalan. tapi esok mungkin kita makin jauh. dan bila dah pasti nanti, mungkin memang kita terus jauh! mungkin aku suka hilang, supaya ada orang cari aku...tapi kau mesti tak akan cari aku punyalah! hahaha

tapi jangan risau, kalau kau cari juga, aku mesti ada. aku tetap ada! kau tau aku suka dengar lagu plain white t's ~ hey there delilah! seribu batu macam jauh, tapi diorang ada kapal terbang, keretapi dan kereta. aku akan jalan kaki pada kamu, kalau aku tak ada cara lain! (haha direct translation!)

ah! sudahlah cik rebel...hari dah jauh malam. tukang cuci pun dah siap tu..ki3 *tamatlah sudah bedtime story malam ni, tidur lena-lena ye semua!

*satu masa nanti, aku mesti gelak besar! membaca semula catatan kebodohan yang tulus oleh 'seorang' manusia!

2 comments:

  1. ur welcome my fren..
    ntah biler aku da mule suke bace orang lain punyer coretan entry daripada aku sendiri yang menulisnye..hehe

    x sabar nih g mendaki gunung everest..oppss silap..gunung Kinabalu..let me be the 1st in my family to hike that mountain..GAMBATTE!!!

    ReplyDelete
  2. yup..aku pun tengah prektis menulis balik..ada le cite-cite nak jadi writer 'someday' later....

    yes! kinabaluuuuuu here i come!!! :D

    ReplyDelete