Monday 26 September 2011

mood

aku baru perasan sesuatu..rabu ni syawal ke-30! makananya raya dah habis..!! haha tapi tahun ni adalah tahun yang paling lama mood raya tu terasa! sampai betul-betul sebulan! ceh..

selalu cuma first week jek, lepas tu dah continue hari-hari biasa. tapi this year, sampai sebulan! maybe sebab kadang-kadang masih kedengaran lagu raya dari radio. and rumah terbuka pun sebenarnya masih ada, walau dah hujung-hujung nih...

tapi oklah, aku suka raya mood nih... :D

lagi satu, penerbangan pertama jemaah haji dah pun berlepas kalau tak silap sabtu. awal gilak..tak pelah, amik mood kat sana hihi tiba-tiba terasa macam best pula kalau pergi haji tu! haha *hajah rebellious??? wahahaha insyaAllah, aku nak pergi by age 35+ before 45+ so masih sihat dan kuat nak ke sana ke mari... :D

hmm..bila musim haji dah start, juga menandakan raya haji atau raya korban dah dekat! haha raya lagi..! one thing yang aku suka pasal raya haji ialah takbir selama tiga hari. selalunya nilah masa aku tebus balik takbir raya masa 1 syawal yang tak sempat dengar dan ber'syahdu'..!

raya haji dijadualkan pada 6, 7 & 8 nov nanti...looking forward for another raya! :D

No comments:

Post a Comment