Tuesday 15 November 2011

omedetto, alien-orange!

Extra post!

Saja tengok statistic tadi. Wahhhhhh....blog aku telah dibaca (atau pun mungkin telah 'tercapai') hingga ke Ukraine! Giler ah..! :D

Sebenarnya pencapaian ni taklah dirancang, aku sekadar menulis. Sebab aku memang suka pun menulis ni! Hihihi Started with aku nak buat biography (memoir) yang anak-cucu boleh baca, so aku try tulis apa-apa jek. Practice makes perfect. Hopefully one day, I'll be someone small who doing some big things in writing :D

... 99.9% of people lead boring lives. But every single one of them is trying to make some sense out of his or her existence, to find some meaning in the world, and therein lies the value and opportunity of a memoir...
~ Joe Kita, in The Story of Your Life (RD March 2009)



Thanks sangat-sangat to my friends and follower or anyone yang comment and read my humble blog. Hopefully from the sharing, ada point yang korang boleh belajar dan ambil iktibar walau pun aku yang menulisnya ni, tak perasan! haha InsyaAllah, may it benefit. Bukan sekadar rebel kosong!

alien-orange ke serata dunia..! :D

It's humble beginning. Tapi ini pun dah cukup buat aku 'banggak-gilak' :D Betul kata orang, membaca buat kita 'sampai' tempat yang kita tak pernah sampai! Aku tak pernah sampai Rusia, tapi aku dah '4x' pergi! ahahahaha

Anyway, thanks sekali lagi to everyone. Mari sama-sama kongsikan pendapat atau idea dengan menulis blog :) Semoga perkongsian ni, membawa manfaat :)

my small contribution to change the world..

No comments:

Post a Comment