Sunday 13 November 2011

Giler kuasa!

Aargh..banyak giler rupanya aku nak kena prepare! Mind map yang aku buat, analisis kat mana aku and dah sampai tahap mana; menunjukkan banyak giler dan bercabang-cabang mende yang aku nak kena buat! huiyoo..

Nampaknya kena bawak nescafe gold (yang bau sedap giler nih!) ke mana-mana supaya aku tak tido! Ahah..teringat seseorang, yang suka minum nescafe, supaya 'stay hyper' katanya! Betul lah..kini aku setuju dengannya... :)

helpers.. :D

Tu la, dari hari tu tak nak buat! Ahaha aku kan suka pressure..it make my mind sharper! Hopefully no matter how much difficult this may seem, aku still berjaya make it to the end! Chayok2x! Tapi best of all, bila aku 'terpaksa' ni, aku belajar dengan lebih jelas apa sebenarnya yang aku cari. Aku fikirkan penyelesaian dengan lebih jelas, as if this are my money..and I like it, to the max! Sebab aku lebih faham.. :)

1 comment: