Sunday 27 November 2011

terbang burung besi, terbang!

ahahahha baru beroleh keyakinan aka kerajinan nak menulis semula setelah beberapa hari tumpul! erm...tumpul terhasil daripada malas! ngeh3x

weekend yang sungguh merehatkan diri. tak pergi mana-mana, yang paling penting tak buat apa-apa! wahhhh...ini baru namanya cuti! ki3 ahad pergi rumah normah kawin, ek eh? senang pula cari rumahnya! last time masa bertunang, giler x jumpa! sampai majlis habis pun aku tak sampai-sampai..!

sebenarnya aku dah lama giler tak pergi wedding sape2. malas. tahap dewa! HAHAHA tapi kali ni sebab x-office mate so, pergi je lah..tak bawa present pun since tak tau nak beli apa. bagi je la hadiah wang ringgit, sukati ko lah normah, nak beli apa...hihihi

jumpalah few of imt's past and present. jumpa couple hot imt skang! ikikiki ni part tak leh tahan nih! bwahahaha tapi tak pelah, janji korang berdua bahagia. aku doakan je lah, bahagia hingga akhirnya. amin. faktor siapa, usia, pangkat, darjat, tolak tepi. yang penting, the other bring better thing/life for the other one...

cam biasa, aku consider dia dah macam bapak aku jek. so i wish him the best lah :) moga dia tak sunyi lagi..hihihi

tu pun sempat juga mengenakan aku dengan soalan 'biasa' dia tu. aku bila lagi? tak jumpa lagi? nanti jangan lupa jemput..oooo yelah, taulah dia dah jumpa. saja je bagi aku jeles! ahahaha aku pun selamba je bagi sedas, ''lepas en Zai-nur (spell check! :D) lah..nanti jangan senyap-senyap yer.." akakakaka

lepas tu memasing merah muka bila time lagu "kenapa tak kawin lagi" by ali mamak kot..carilah kat youtube..aku pun x taw sangat lagu-lagu lama nih. standard lagu umah orang kawin r..

ok, anyway aku jumpa satu lagu yang amat aku suka kat you tube. Departure ~ dari drama Good Luck! Drama tu berjaya buat aku mengalir air mata tengok! Kesungguhan seorang Shinkai Hajime, nak jadi kapten pilot. Aku sangat suka deko rumah dia, comel gilak! Aku memang suka drama Jepun, macam tengok ultraman. semangat!! tambah plak, aku memang suka kapal terbang. wah!!! lagi semangat jadinya! hahahahah *my inner child!

so, enjoy the weekend. i hope sometime in the near future, aku akan boleh melompat gembira macam shinkai, macam matsu-jun; whatever the reason is! :)


sila dengar kuat-kuat :)

sebenarnya aku selalu tertanya-tanya, apakah yang memberikan manusia kesungguhan? sebab apa? macam mana? dari mana?

No comments:

Post a Comment