Wednesday 6 July 2011

Pom-pom gurls

ok-ok aku try ntuk tulis nih as quick as possible. since aku ada 4 assgmnt mnnti ntuk submission ahad ini!!!! tp aku tau, msti aku x leh berenti cepat2 menulis! haha

pastu since i'm on new place, new bos, new rules, new roles, so x leh lekat kat skype jek mnjang. kena r adjust2 sket. x de verbal word so far even thou she see my skype notification. bior ler..dia tnya, aku hmm kan jek..ahaks since dia pun kai skype, tu yg dia x ckp apa hahaha

aku blur2! haha sungguh2 blur! aku x taw apa si audrey tu ckp or nk?! mcm dia ckp bahasa apa tah!
roughly aku phm flow nyer..lbh kurang jek mcm imt. tp maybe since ths 1 manual, tu yg aku rs x jelas. sbb imt dah online kan mnde2 ni, taw2 dah ada. tp kat sini kena check plak snd..hmmmmm..

audrey ni mcm yap, agak kalut. tp dia nih lg agak pitam sket since ckp dah le laju, pastu kelam kabut g plak. aku rasa dia x reti ajar org sbnrnya. sbb aku tnya finance lain, boleh jek explain. tp audrey is aku x faham. since dia mcm tenggelam timbul. cakap pun kjap sana, kjap sini. tinggi-rendah note so aku pun x leh capture pe mnde dia dok bebel!

sbnrnya dia nk soh aku compare warehouse stok ngan list, tp aku x phm mnde apa dia nk soh aku buat! then dia nk aku cr supplier list yg bg terms, tp cara dia bg taw tu lbh teruk dari gagap. information dia sgt entah apa2. dia mcm budak hyper...x leh focus. x taw ler dia sibuk ker haper, tp cara dia tu buat aku x leh follow...meraban bersama2 tangan n mata dia yg kemana2 bila dia explain somethg! haisssssssh!  

selain tu, aku x terer excel tahap expert! so bila aku tgk segala formula tu, aku pun blur..camner eh nk buat? hmmm...ditambah ngan stok yg memacam dlm list tu, lg r juling mata aku. tu yg dia ajar guna "sumif"..dan di situ la lagi satu blur terserlah! aku x fhm mnde apa dia cuba tnjuk! clik2 sini sana, tada! aku pun blur jek tgh2....hmmmmmm???? erk??

moral of d story, hr ni aku detect 2 bnde yg brpotensi mnjadi problem. komunikasi ngan si audrey & excel since diorang bnyak pkai excel sbb manual. haaah..aku rasa x de la susah benor pun. tp currently aku ada study thngs nk kejar, tu yg aku x leh focus or spent more extra time anymore. kira 24jam ni dah sold out! haha owh....takutttttt...

aku takut sbb aku x taw, x taw sbb aku x fhm, x fhm sbb aku x familiar, x familiar sbb aku cannot figure yet...cam admin semua pun mnde biasa. tp procurement and finance ni, basic rules sama. cuma praktis lain2 according to company. so aku kena take time, tp aku pun gelabah la juga..since aku risau klu lmbt2 nnti aku x leh perform. so ditambah ngan aku punya cuak, problem la jadinya..

so aku rasa kena calm down. tarik nafas......hembusssss. hihi take my time, but dont be too long. careful but not that i'm not moving! hah! go sandy, go! tp...aku perlu LBH dari sekadar "go sandy, go" :(

No comments:

Post a Comment