Friday 22 July 2011

jika teringat tentang dikau

despite semua benda yang berjalan dengan baik kat opis hari ni (biar pun hanya tinggal aku dengan bos!), malamnya rasa sedih pula! tengok 'hantu susu' kat astro, gelak-gelak. tetiba sedih pula. teringat seseorang! mm..mnyampah!

rupanya gambar tiket yang dia beli tu edited! ceh! benci! dia kata bukan beribu pun, apatah lagi vip seat! siap gelakkan aku lagi..hampeh jek! tapi, sebenarnya aku pun tak pasti apesal aku nak marah? kalau beribu pun, duit dia. dia ada duit ke, tak de duit ke, bukan ada kaitan dengan aku pun...tapi, entah. aku rasa membazir gile2 kalau dia betul2 buat camtu! which is, nasib baik x betul..hahah

*kalau x, mungkin dia akan kena marah selama seminggu! ahahahaha

despite semua yang berjalan lancar, dapat instruction dari bos besar soh aku tukar tempat. alaaaa...x best!!! aku suke seat aku sekarang. sangat privacy and aku sangat suke privacy supaya aku boleh concentrate dengan keje aku. kalau aku pindah seat baru ni, alamatnya samalah dengan imt dulu. duduk di laluan traffic paling busy! aaaa...x sukeeeeeeee!!!!

sebenarnya aku pun tak tau kenapa dia nak soh aku tukar seat. maybe sebab dekat cctv tu dia selalu tengok aku sengih2 kot! ahaha tapi klu aku pindah pun, aku still sengih2 juga! tu maknanya aku bersungguh2 taw bekerja! menjiwai watak! wakakaka

tak pun sebab aku pendek sangat! sampai dia lalu-lalu nampak macam bilik purchasing tu x de orang! terlindung partition board! ahahaha kalau ini, memang tak boleh tolong la..maybe aku kena request kerusi yang tinggi sikit? ahahaha

gelak supaya tak terasa sakit hati!

tak de, tak de...aku nak membangkang juga! biarlah table tu kosong, boleh buat letak barang-barang receive. nak process register masuk warehouse. kalau aku dok situ, pedestal pun x de tempat. dah le printer bawah meja, pedestal lagi. pastu kalau orang nak clear barang pun x de tempat. x practical la, kan..x kira. aku nak buat rebellion! (*tepuk dahi!)

hari ni dah khamis lagi sekali. esok jumaat lagi sekali. cepat masa berlalu. tadi call daddy, nampaknya kena balik ahad ni. tak cukup kaki tangan. hmm..boleh lah. daddy dah request. tak berhati perut aku nak menolak. kalau aku malas nak bangun kerja isnin tu, paham-paham je la, ye bos? ki3

bagus juga balik kenduri tu, boleh aku amik bahagian. untuk bintang juga. supaya dia tahu, aku belum lupa...haha cuma malasnya, malas nak bersua muka dengan orang kampung. nanti diorang suka tanya; aku ni siapa? anak siapa? dah berpunya? oh belum, bila lagi? kenapa adik dah anak sorang, awak belum lagi? :(

hmmm kalaulah aku ada jawapan -melainkan sengih, best juga. tak adalah aku segan sangat. diorang ni pun, tanyalah soalan sensitif tu kat parent aku ke, abang-kakak aku ke..jangan la tanya aku. hieshhhh...tapi nanti mesti bapak aku tolong jawab; dia 'sekolah' belum habis!

hahahaha aku suke jawapan tu! full marks! score!! :D

rabu yang merajuk sal tiket mahal tu, aku balik keje dan berfikir. betul ke? aku ni serius ke? pastu suara hati aku pun berkata, dah itu cara dia. tak kan nak expect dia simpan duit buat haji pula? mungkin la kalau tuhan izinkan. tapi, tu lah...aku serius meh? dan bila hari ni dia cakap, tiket tu edited jek. aku pun x marah lagi. rasa nak tergelak sangat2 jek! cemana la aku boleh percaya ek? tapi soalan semalam masih sama...di fikiran.

benci r tulis pasal nih!



akankah kasih ku direstu? kali ini? ~ san_bu

No comments:

Post a Comment