Thursday 14 July 2011

belajar daripada robot

pagi ni hujan lebat. jalan jam. dan aku lambat sampai! ahaha dalam pukul 9 baru sampai. lantaklah..dah hujan, jalan nak keluar dari K.D ni ada satu jek. so no choice! hihihihi sebab dah tahu lambat, saja bawa keta tak rush pun. siap circle cari parking la. sebab dah tau memang lambat. so 'manfaatkan' je la masa yang dah lambat tu! wakaka

hari ni menyeronokkan kat office, sebab aku making more progress. communication with supplier pun senang, ada la sikit sangkut-sangkut, tapi tak begitu menyakitkan hati seolah-olah dah tak ada jalan lagi! haha alhamdulillah terbukti aku memang kena belajar melalui pengalaman. baru aku tahu, apa yang aku tak tahu! kalau aku dah start study sungguh-sungguh tu, maknanya aku nak hasilnya impressive! (read my two word, Witwicky "impress me"! bos baru Witwicky - Transformer: dark of the moon)

petang, kak yatie ajak tengok movie..yey! (tu yang keluar statement di atas, tau2 je la movie apa ek..) walau pun dah lama, still penuh dengan kaki-kaki transformer! wahaha patut pun, sebab sapa jek yang tak tengok transformer 2x??? (aku la! hahaha)

citer best, naluri rebel aku sangat (diulang; sangat) teruja dengan bunyi machine-gun yang superp! fuiyoo..ganas! rebel betul nih! :D Ada part sedih, bila autobots nak kena ship back out from the earth. memberi laluan pada decepticons supaya dapat mengelakkan perang di bumi. terasa macam 'biasa' ku lihat parting scene tu! owh!

kelakar pun ada but mostly entertain la thru the whole watching. tapi dari dulu sampai sekarang pun, aku tak pernah faham kenapa optimus prime tu sangat baik hati! sangat baik, biar pun hanya sebuah (seorang, ke?) robot! last word yang menarik dari optimus prime is "you did not betray me, you betray yourself!" lalu tanpa belas kasihan lagi menembak kepala sentinel prime yang tak tau berterima kasih tu! wahaha

owh...my hero! (*_*) (kata cik rebellious di dalam hatinya! hahahahaha)  

si tinggi, kacak ~ optimus prime! (weeeheeeii)

tapi aku tak suke alias naik menyampah dengan gurlfriend sam dalam movie ni! sume x bole, jangan sam itu, jangan sam ini -- adessss! aku plak yang naik meluat. bior je la sam tu nak jadi hero, nak selamatkan apa yang dia nak selamatkan. memang le ko sayang sam tu, takut terjadi apa-apa, tapi tak yah la jangan itu, jangan ini..lemas! watak perempuan tu sangat melemaskan aku yang menonton..haissshh

then balik rumah and upload blog nih..ketik2 (bunyi menaip kat keyboard daaa!) dah pukul 12.50am. aku pun dah lupa dah apa yang aku nak tulis sangat tadi..haha sorrylah ye, dah penat kot. nak berehat. anyway, yieeehaaaa esok jumaat! beshhh..tapi, ops! sabtu aku dah kena keja da sekarang! hahaha :(

anyone can look down on you, but NOT you, yourself! ~optimus prime (lagi2 optimus prime! jgn mara aaa...)

3 comments:

  1. aku dah ingat apa aku nak tulis tadi..ada 1 couple yang mnyampahkan (diulang; menyampahkan!) sblh aku ms tgk movie!

    msk2 (movie x start lagi pun!) kitorng tgh bergurau senda nih, pompuan tu shh-shh plak! pehal dia? buat bodo jek! bukan ko sorang br blk keje e..

    then suddenly ada la beberapa minit movie dah start, dia plak sound kat bf dia soalan. as if bf dia tu dok selang 3-4 seat dari dia! ki3 tiba2 jek..naluri rebel pun sound! wahaha kitorang dah gelak2 dah

    tu x termasuk dgn poyo nyer menapau outside food into cinema. dah ler tu, duduk senonoh sket bleh x? anti betul aku nih klu ada org "pelik2" siap bersimpuh atas kerusi segala.

    hadesss..rasa rebel sungguh!

    ReplyDelete
  2. Yela kan...paling tak tahan tu baru start movie dah ckp 'eh apasal tetiba kat bulan lak ni, tak paham la'...adeh memang la tak paham sebab movie baru start tunggu la smpai abeh..aduii
    btw...i telah berjaya tgk utk kali kedua..yeay

    ReplyDelete
  3. wahaha..tgk? sapa je yg x tgk transformer 2x??? hihihihi
    (akuuuuu jugaaa! haha)

    ReplyDelete