Thursday 11 August 2011

bior jek!

Hari ni dah tak terkira dah bengkek aku dengan bos aku tu..wani panggil dia 'yapayapa' ahaha boleh lah tu! sampai satu tahap, aku dah malas nak bengkek dengan dia. tadi finance kitorang tanya, bila boleh siap key in (copy balik! diulang: copy balik semula) PO yang dah siap dari new version, masuk old version? sebab aku dah malas nak bengang-bengang, aku jawab "don't know". dengan muka tak bersalahnya....hua3

ha, kan aku dah start kepala batu aku! tu r, korang ni saja naik lemak kan...mentang aku baik, pijak yer..aku dah tungkus lumus siapkan PO sebelum exam, balik lambat sampai, sekali hari ni dia kata aku tak baca attachment sampai habis? banyak la dia punya songeh! dengki r tu, sebab aku berjaya tapau licin PR-PR yang dah bermaharajalela atas meja aku tu, sampai aku nak tengok permukaan meja pun susah!

hem menyampah..aku malas nak cakap dia tu budget macam bagus sangat! tapi kelam kabut, dah le tu suka cari gaduh! x boleh ke settle baik-baik. dia sendiri yang saja cari pasal. kalau bercakap, nak meeeeeeenaaaaannnnng jek! tapi ada satu benda common. apesal eh? boss mana-mana pun, sangat takut dengan big boss diorang?

save their A#@ ke?? i think so! dan aku benci betul boss yang macam nih! macam tak ada pendirian sendiri! kenapa nak takut sangat, kalau rasa idea tu ok, fight je la. bukan semestinya fighting with big boss mean bad boss. it's called two way communication. it's called co-operation. it's called discussion. big boss pun manusia juga, bukan dia tak buat silap. walau apa pun alasan big boss, kadang tu bukan apa sangat. saja tunjuk power lebey! ah! bosan!  

hari ni hari yang marah. bukan marah sangat la. tapi terasa la juga nak pecahkan sesuatu! grrrrr....atas meja tu ada belambak lagi PO belum buat receiving. tau kenapa? sebab dia simpan PO tu nak mintak big boss dia sign, tapi sebab dah lama sangkut, dia lupa. so hari ni dia buat-buat rabun, tanya aku "i dont know why this PO still belum buat receivable. dah lama dah."

helloooo...tengok la tarikh tu. terang-terang warna merah, chop tu bulan MAY. Aku dah ada ke bulan May? mengong! pastu tak habeh-habeh tanya harga tv! LCD la, LED la..bukan nak beli pun! kalau aku jadi kedai tv tu pun aku malas layan! dari bulan lepas tanya, bersungguh! minta model no segala! beli tak juga...! ah! hapa-hapa tah!

serabut! grrr...

geget kang!

2 comments:

  1. hahahahaha!!!!!!...kelaka la ko nih...tapi memang bengong bos ko tuh...

    ReplyDelete
  2. kelakar? aku dah hilang selera nak gelak kadang tu taw...ikut ke kamu le, boss..!

    ReplyDelete