Tuesday 16 August 2011

syabas telekom! hua3

kakakaka gelak kuat-kuat! sebab telefon opis aku ada prob hari ni! yey! dari pagi dah ada prob, so aku tak boleh call out melainkan so urgent, call pakai handphone! hurahhhh...

aku boleh menarik nafas lega hari ni since tak boleh call supplier, so aku pun buat filing yang dah macam nak kena bako tu! tapi tu baru receiving. esok try buat filing betul-betul lah pula! kalau tak esok-esok nya lagi la..ki3 letih aku nengok sume paper tu belonggok-longgok! cemana tah aku nak buat filing, nak calculate savings, nak arrange delivery bla bla bla

tu sebab, kalau aku kata otak aku dah mereng sikit, korang kenalah percaya! ahahaha

hari kedua aku balik dalam pukul 7 dari ofis. saja, nak bagi clear apa yang patut. sebab rasa kalau aku tak buat sesuatu, menda tu selamanya tersadai atas meja aku! herk...duduk atas lantai pula aku nanti! ahaha datang awal, rebut parking. balik lambat, clear po/pr yang parking atas meja! wah! en MD, tak terharukah anda? mempunyai pekerja serajin dan sededikasi saya? huahuahua

kan dah makin bengong...dah penat. hari ni bersungguh-sungguh. tak toleh kiri-kanan! cewah..esok ada lagi, dan lagi dan lagi dan lagi...never ending, demanding bla bla bla

ops..tadi dah nak 'naik hangin' dengan 'beruang' ni. sures la start panggil dia beruang! hahaha aku sebolehnya tak mau nick-name sesiapa, sebab aku pun tak berminat nak kacau sesiapa. kalau boleh nak senangkan hidup semua orang. tapi beruang ni telah membebel kat aku pasal kena marah dato' la..etc

eh! bukan salah aku pun. dah store-keeper x de..ko pikir aku free sangat ker nak arrange barang untuk ko? ada aku kisah kalau dato' tu marah? tu rumah dato' tu, bukan rumah aku! apesal aku nak marah-marah? ahahaha *malas nak layan

so camtu r kat sini..selamatkanlah kepala anda, kerana orang lebih suka memancung kepala orang lain kat sini! ceh... @_x *nasib baik mak aku didik aku dengan baik. alhamdulillah


alhamdulilah juga and thank you, sebab telifon rosak. kalau tak, mesti aku tak ada masa nak buat apa-apa...

go sandy, go!

3 comments:

  1. huiissshh..ko jangan nak hidup semati ngan keje ko...risau aku...da over sangat tu aku tengok bos ko keje kan ko...ermm...aku rase cam ko ade 'eye' somewhere kan..kan..hmm..bagus la..aku pun same..tapi aku nk start mission aku pertengahan taun depan or paling terok pun ujung taun depan..siyess aku da fed up sioot ngan kompeni nih..trutama ngan parent kompeni tuh..macam haram!!!..sedih aku tau..mcm nak bako jerr..x-(

    ReplyDelete
  2. hmm..berat mata memandang, berat lagi bahu memikul! ececececeh..kan main lagi!
    mmg r agak menderita, tapi klu aku blah skang track record aku sikit sangat. blur2 pun blom hilang, panas resign yg dulu pun blom sejuk.
    mmg ada eye-eye tapi, as i say, panas dulu pun blom reda. redha je la dulu...biar pun kadang tu nak jek layangkan sorat chenta skali lagi!!

    ReplyDelete
  3. Memang laa..seelok-eloknye biya ade track record keje yg baik..kalu skejap2 nnti employer pun tak konpiden nk hire..xpe la, ko layan jer karenah dier orang tuh,lame2 ko da tau style dier orang pandai la ko taichi balik..kan.kan..
    kes aku pulak tk perlu nk taichi da, aku tinggal nk angkat kaki n blah jerr..cukup la 3 taun lebih aku keje kt cni..tk saba nk masuk taun depan, so many new things aku nk explore:)

    ReplyDelete